Știința pe Înțelesul Tău

Am auzit această expresie la o conferință deosebită, Conferința “Super Teach” la care a fost prezentată cartea cu  titlul “Mentalitate deschisă”.

De curand s-a inchiat o noua conferinta SuperTeach –  eveniment motivational si energizant.

Ideea întregii conferințe a fost aceea  că profesorii trebuie să aibă o mentalitate deschisă… ce vrea să însemne?

Să fim deschiși la idei noi, la perspective noi, la forme noi și metode noi de a comunica cu elevii.

Se întâmpla acum câțiva ani.

Și iată că vrând – nevrând a trebuit să ne schimbăm modul de abordare a lecțiilor, modul în care ne prezentăm materia și modul în care discutăm cu elevii, cu părinții și cu colegii noștri.

Nu ne mai întâlnim nici măcar acele 10 minute în pauze… ceea ce consider eu este o mare pierdere.

Bineînțeles că distanțarea aceasta se întâmplă nu numai în învățământ ci în mai multe medii în care înaintea pandemiei birourile erau înghesuite într-un spațiu mai mult sau mai puțin potrivit numărului lor.

Ca profesori… ne întâlneam măcar 10 minute dar acum… destul de rar … la ședințe.. sau prin whatsapp…. 

Poate abia acum ne dăm seama ce importante erau acele 10 minute de pauză!

Și.. iată că a venit pandemia și am învățat să comunicăm cel mai mult asincron… predarea atât sincronă cât și asincronă fiind mai dificilă. Necesită inventivitate și creativitate. 

Sunt sigură că ai căutat metode de diversificare a lecțiilor și cum sa utilizezi diferite instrumente online. 

  • Dar ce facem că disciplina chimie este sau ar trebui să fie experimentală!
  • Cum prezentăm prin experimente noțiunile teoretice?
  • Care experimente sunt mai potrivite?

Urmează să descoperi ….

Îți las acum câteva linkuri către surse de inspirație…

 

PS: Dacă nu le poți arăta direct de pe youtube, poți descărca filmele cu un program de descărcare (viddly sau YTD).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *